Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Zaufanie w organizacji innowacyjnej
Ocena: 0
Kod EAN: 9788325569242
• PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Cena za szt.

67,92 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

Globalizacja, wirtualizacja i sieciowość rzeczywistości gospodarczej powodują konieczność zawierzenia intencjom i rezultatom działań partnerów biznesowych wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Tendencje te generują zwiększenie zapotrzebowania na zaufanie w tych relacjach. Zaufanie jest między innymi niezbędnym warunkiem dla tworzenia i wprowadzania innowacji organizacyjnych. W związku z tym niniejsze opracowanie koncentruje się na:
- zagadnieniach związanych z badaniem i pomiarem zaufania,
- rodzajach i wymiarach zaufania organizacyjnego,
- determinantach innowacyjności oraz kulturze i klimacie innowacyjnym,
- przywództwie wspierającym innowacyjność,
- wpływie poszczególnych rodzajów zaufania (horyzontalnego, wertykalnego i instytucjonalnego) na innowacyjność organizacji,
- identyfikacji barier innowacyjności,
- sformułowaniu wskazówek i zaleceń służących budowaniu zaufania i zarządzaniu nim.
Książka dotyczy ważnego obszaru innowacyjności w polskiej gospodarce, który należy do newralgicznych dziedzin warunkujących rozwój naszego kraju w najbliższych latach oraz roli zaufania w organizacjach nastawionych na innowacyjność. Jest to ważny problem w mojej ocenie, gdyż tworzenie i wdrażanie innowacji rodzi wiele trudności i oporów społecznych, a więc bez określonego poziomu zaufania do menedżerów oraz inicjatorów i promotorów innowacji trudno mówić o skutecznym ich wprowadzaniu.(...)
Dobór obszaru badań i tematu opracowania oceniam więc wysoko. Uważam, że studia nad taką problematyką są potrzebne i posiadają nowatorski charakter na gruncie nauki i praktyki zarządzania. (...) opublikowanie [książki] zapewni transfer nowoczesnej wiedzy z zakresu omawianych zagadnień do polskich środowisk biznesowych oraz akademickich.

Parametry

autor
Katarzyna Krot, Dagmara Lewicka
format
Strony: 222, Format: 238x175 mm
wydanie
Rok wydania: 2016, oprawa: broszurowa

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

Gra bez końca
39,51 PLN

Gra bez końca

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zarządzanie w kryzysie
61,98 PLN

Zarządzanie w kryzysie

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Problemy i wyzwania Ekonomii i Zarządzania w XXI w
42,92 PLN

Problemy i wyzwania Ekonomii i Zarządzania w XXI w

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zarządzanie przedsiębiorstwem w.2
61,16 PLN

Zarządzanie przedsiębiorstwem w.2

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Decyzje finansowe przedsiębiorstw w środowisku...
97,44 PLN

Decyzje finansowe przedsiębiorstw w środowisku...

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Zaufanie w organizacji innowacyjnej
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl