Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
SYLABUJĘ I GŁÓWKUJĘ - Gra edukacyjna KAPITAN NAUKA
Ocena: 0
Kod EAN: 5903699821503
• PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Cena za szt.

41,32 PLN
cena z 23% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Opinie

Opis produktu

Sylabuję i główkuję (3-7 lat) to gra edukacyjna z sześcioma wariantami zabaw o różnym stopniu trudności, które sprawdzą się jako uzupełnienie klasycznych metod nauki czytania.

Dzięki zabawom typu memory czy układanki sylabowe dzieci doskonalą umiejętność rozpoznawania samogłosek i spółgłosek i tworzenia z nich sylab, a następnie łączenia sylab w coraz trudniejsze słowa i odczytywania ich.

W ten sposób rozwijają zasób słownictwa, trenują percepcję wzrokową, spostrzegawczość, a także umiejętność myślenia logicznego.

Progresywne zabawy językowe

Nauka czytania nie musi być ani nudna, ani trudna. Ta gra jest tego najlepszym przykładem. Różne jej warianty sprawiają, że rozgrywka szybko się nie znudzi, a nauka przerodzi się we wspaniałą zabawę. Poza nauką czytania dziecko rozwinie również wyobraźnię.

Sylabuję i główkuję (37 lat) umożliwia sześć wariantów rozgrywki. W zabawach z kołem uczestnicy układają wyrazy z wylosowanych spółgłosek i samogłosek, ćwicząc przy tym syntezę sylabową wyrazów. Do wygranej liczy się każde słowo wymyślone przez dziecko, nie tylko podpowiedzi przedstawione na kartach. W rozgrywkach karcianych gracze ćwiczą percepcję i pamięć wzrokową oraz refleks w łączeniu sylab w wyrazy. Na kartach przedstawiono 54 wyrazy 2-sylabowe o różnych stopniu trudności: od prostych wyrazów składających się z dwóch sylab otwartych (np. lala, kura) do trudniejszych słów ze znakami diakrytycznymi i sylabami zamkniętymi i otwartymi (bałwan, żaba, arbuz).

Barwne i realistyczne ilustracje Agnieszki Ulatowskiej ułatwiają naukę czytania i zachęcają do progresywnych ćwiczeń: od tworzenia wyrazów przedstawionych na kartach po wymyślanie własnych słów i rozgrywki z elementami strategicznego planowania.

Koło i żetony zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek.

  • Rozwój

nauka czytania, pamięć, spostrzegawczość, myślenie logiczne

 

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

PUZZLE 4w1 - Psi Patrol Wesoła Ekipa - TREFL 34346
21,50 PLN

PUZZLE 4w1 - Psi Patrol Wesoła Ekipa - TREFL 34346

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
MAGNETYCZNA UBIERANKA - 45 magnesów ROTER KAFER
47,17 PLN

MAGNETYCZNA UBIERANKA - 45 magnesów ROTER KAFER

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
KOLOROWANKA Z TATUAŻAMI - Kucyki
5,38 PLN

KOLOROWANKA Z TATUAŻAMI - Kucyki

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
NOŻYCZKI SZKOLNE z podziałką J. NIEBIESKIE BAMBINO
4,62 PLN

NOŻYCZKI SZKOLNE z podziałką J. NIEBIESKIE BAMBINO

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
KATAPULTY - Gra zręcznościowa ALEXANDER
17,87 PLN

KATAPULTY - Gra zręcznościowa ALEXANDER

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
SYLABUJĘ I GŁÓWKUJĘ - Gra edukacyjna KAPITAN NAUKA
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl