Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Kuba i inni. Twarze i maski popkultury
Ocena: 0
Kod EAN: 9788363354374
• PRODUKT DOSTĘPNY
Dostępność: 4 szt.

Cena za szt.

36,54 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

W akademickim eseju kolejnej już pracy poświęconej światu polskich celebrytów - Wiesław Godzic analizuje twarze i maski kilku najbardziej znanych postaci polskiej popkultury z tytułowym Kubą Wojewódzkim na czele. Autor od lat bada celebrytów i celebrytyzm wprowadzał te pojęcia do badań medioznawczych w Polsce. Stwierdza, że współczesne media są zdominowane przez popkulturę i nic nie może odwrócić tego procesu - popkultura dominuje w mediach elektronicznych, kształtuje ich estetykę i język komunikacji. Jest to zapewne pierwsza publikowana w Polsce praca opisująca tak wnikliwie zjawisko pod nazwą Kuba Wojewódzki (maska), zarazem niewolna od psychologiczno-socjologicznej analizy postaci (twarz). Z zachowaniem rygorów rozprawy akademickiej, Godzic pomaga nam poznać i zrozumieć mechanizmy popkultury, pokazuje napięcia między tym, co sztuczne i tym, co autentyczne. W tych rozważaniach autor pozwala nam dostrzec w Kubie Wojewódzkim więcej niż tylko maskę performera, zadaje ciekawe pytania to Kuba jest gościem tej książki, a autor swoistym performerem przepytującym swojego bohatera. Stawia m.in. pytanie o kres Kuby kto i jaki typ programu może zastąpić jego show. W tym kontekście ciekawie pisze m. in. o 20 m2 Łukasza i Bez maski Moniki Jaruzelskiej. Czytelnik znajdzie także autorskie diagnozy i prognozy na temat teraźniejszości i przyszłości mediów elektronicznych w dobie wielkich zmian technologicznych i towarzyszących im zmian sposobów kreowania oferty programowej. W książce pojawia się cała plejada nazwisk z pierwszych stron kolorowych gazet i programów telewizyjnych o największej oglądalności. Czytelnik być może nie ze wszystkim zgodzi się z autorem, ale w żadnym momencie nie będzie znużony lekturą książki.

Parametry

autor
Wiesław Godzic
format
Strony: 338, Format: 14,5x20,5 cm
wydanie
Rok wydania: 2013, oprawa: broszurowa

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

Dickens, cukrowa wata i inne smakołyki
13,16 PLN

Dickens, cukrowa wata i inne smakołyki

• PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Blask arcydzieł
30,70 PLN

Blask arcydzieł

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Kulisy biznes-show, czyli jak wydałem 220 mln - JANUSZ PALIKOT
31,60 PLN

Kulisy biznes-show, czyli jak wydałem 220 mln - JANUSZ PALIKOT

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
★ NOWY PRODUKT ★
Nie widzę piękna w świecie bez człowieka
37,27 PLN

Nie widzę piękna w świecie bez człowieka

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Kuba i inni. Twarze i maski popkultury
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl