Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Usługi teleinformatyczne administracji publicznej
Ocena: 0
Kod EAN: 9788378149323
• PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Cena za szt.

32,01 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

Monografia skierowana jest do środowisk, osób i użytkowników korzystających z nowoczesnych usług teleinformatycznych (e-usług), w tym głównie administracji publicznej (e-administracji) oraz studentów zajmujących się tą problematyką.
W rozdziale 1 przedstawiono definicje usług telekomunikacyjnych i teleinformatycznych, dokumentów normalizacyjnych i standaryzacyjnych oraz prawnych obowiązujących w kraju i Unii Europejskiej. W rozdziale 2 omówiono uwarunkowania wynikające z ustaleń i dokumentów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej i Unii Europejskiej oraz przyjętych do realizacji strategii, programów i projektów, mających istotny wpływ na projektowanie, budowę i usługi teleinformatyczne. W rozdziale 3 przedstawiono określenia usług telekomunikacyjnych, teleinformatycznych, elektronicznych, jakie są świadczone na rzecz społeczeństwa informacyjnego. Z uwagi na rosnące znaczenie usług chmur obliczeniowych, szczególnie w obszarze administracji publicznej i zwykłych użytkowników, dokonano prezentacji tego rodzaju usług ze wskazaniem ich zalet i wad oraz zasad ich wykorzystywania. W rozdziale 4 zaprezentowano modele i rodzaje e-usług stosowane w Polsce i Unii Europejskiej, e-deklaracje stosowane w sektorze finansowym państwa i e-usługi w sektorze służby zdrowia. Przedstawiono także Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej ePUAP, w tym jej katalog usług, podsystem bezpieczeństwa, profil zaufany, portal interoperacyjności i funkcjonowanie. Opisano także poziom świadczenia e-usług e-administracji na tle organizacji międzynarodowych. W rozdziale 5 podano określenia dotyczące jakości usług oraz wymagania stawiane usługom telekomunikacyjnym i teleinformatycznym w zakresie: dostępności, wierności, szybkości, zdolności, niezawodności, elastyczności, użyteczności, bezpieczeństwa i interoperacyjności. Omówiono także współcześnie stosowane metody badania jakości usług telekomunikacyjnych i teleinformatycznych. W rozdziale 6 zaprezentowano określenia związane z interoperacyjnością i przedstawiono wyniki analiz oraz spostrzeżenia wynikające z Europejskich Ram Interoperacyjności dla europejskich usług użyteczności publicznej i strategii ich wdrożeń, koncentrując uwagę na zasadach i zaleceniach w tym zakresie. Ważnego znaczenia nadano Krajowym Ramom Interoperacyjności oraz wymaganiom WCAG 2.0 w zakresie świadczenia usług przez Internet dla osób niepełnosprawnych, które są domeną nie tylko dostawców usług teleinformatycznych, ale także administracji publicznej w wymiarze europejskim i krajowym. W rozdziale 7 omówiono elementy i procesy zarządzania usługami oraz problemy związane z wymaganiami, architekturą, organizacją i wdrożeniem Systemu Zarządzania Usługami. W rozdziale 8 przedstawiono uwarunkowania rozwoju e-usług administracji publicznej w dobie cywilizacji informacyjnej, w perspektywie wdrożenia i funkcjonowania systemów teleinformatycznych tzw. piątej generacji.

Parametry

autor
Marian Kowalewski
format
Strony: 246, Format: 17,6x25 cm
wydanie
Rok wydania: 2019, oprawa: broszurowa

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

Marketing doświadczeń
51,16 PLN

Marketing doświadczeń

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej
78,59 PLN

Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Elementy logistyczne obsługi klienta w sieciach...
39,84 PLN

Elementy logistyczne obsługi klienta w sieciach...

• PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
262 strategie marketingowe
25,93 PLN

262 strategie marketingowe

• PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketing.
48,69 PLN

Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketing.

• PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Usługi teleinformatyczne administracji publicznej
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl