Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Zarządzanie silną marką
Ocena: 0
Kod EAN: 9788363391799
• PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Cena za szt.

62,69 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkół wyższych wciąż rośnie.
Marka staje się też ważnym narzędziem konkurowania miast, regionów czy krajów. Skutkuje to wzrostem zainteresowania tematem kształtowania strategii dla danej marki, ukierunkowanej na tworzenie i utrzymywanie jej kapitału, siły i wartości.
Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujących rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki.
Szczegółowo omówiono m.in. następujące zagadnienia:
definicja marki, ewolucja jej znaczenia i zastosowania w działalności organizacji,
elementy zarządzania marką, podejmowanie decyzji strategicznych z nią związanych,
prawne aspekty zarządzania marką, w tym międzynarodowy i polski system ochrony znaków towarowych oraz inne regulacje prawne,
narzędzia marketingu mix służące kształtowaniu silnej marki,
proces kształtowania programu Iojalnościowego marki, rodzaje funkcjonujących programów,
semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki,
najważniejsze problemy zarządzania marką w sytuacji kryzysowej.
Książka została napisana przez wykładowców Podyplomowego Studium Zarządzania Marką w Kolegium Gospodarki Światowej SGH w Warszawie. Jest przydatnym źródłem wiedzy dla kadry zarządzającej wszelkiego rodzaju przedsiębiorstw i instytucji, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem.

Parametry

autor
praca zbiorowa
format
Strony: 444, Format: 16,8x24 cm
wydanie
Rok wydania: 2019, oprawa: broszurowa

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

Kompetencje XXI wieku
39,31 PLN

Kompetencje XXI wieku

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Leadershift. Przemiana przywództwa
30,07 PLN

Leadershift. Przemiana przywództwa

• PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Polityka pieniężna Europejskiego Banku Centr. ...
25,48 PLN

Polityka pieniężna Europejskiego Banku Centr. ...

• PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Granice przywództwa
42,57 PLN

Granice przywództwa

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zarządzanie działalnością lecznicza
61,79 PLN

Zarządzanie działalnością lecznicza

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Zarządzanie silną marką
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl