Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Wizerunek Warszawy w działaniach promocyjnych...
Ocena: 0
Kod EAN: 9788323507963
• PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Cena za szt.

28,24 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

Badania nad wizerunkami miejsc prowadzone są od lat 70-tych XX w. przez przedstawicieli różnych dyscyplin naukowych. Problematyka dotycząca formowania się wizerunku miasta nadal znajduje się przede wszystkim w obszarze zainteresowań ekonomistów, socjologów, psychologów, specjalistów od zarządzania oraz osób zajmujących się rynkiem środków masowego przekazu.
Pierwsza część pracy na charakter teoretyczny. Autorka w sposób bardzo szeroki, a jednocześnie umiejętny, omawia istniejące koncepcje teoretyczne ale także podaje liczne przykłady działań z zakresu budowania pozytywnego wizerunku miast. Atutem pracy jest bardzo obszerny przegląd światowej literatury przedmiotu.
Druga część pracy ma charakter empiryczny. Przedmiotem pracy jest analiza promowanego i postrzeganego wizerunku Warszawy. Autorka określiła cechy i komponenty promowanego przez władze lokalne wizerunku Warszawy oraz wizerunku Warszawy tkwiącego w świadomości społecznej, a następnie określiła stopień zgodności tych obrazów. Efektem przeprowadzonych badań jest określenie czynników wpływających na kształtowanie się wizerunku stolicy oraz ocena polityki promocyjnej prowadzonej przez władze lokalne.
Praca ma duże znaczenie aplikacyjne, gdyż może być wykorzystana przy formułowaniu zadań ważnych z punktu widzenia marketingu terytorialnego oraz miejskiej polityki informacyjnej.
Publikacja adresowana jest zarówno do pracowników naukowych i studentów zajmujących się problematyką marketingu terytorialnego, ale także do pracowników samorządowych, agencji reklamowych odpowiedzialnych za kształtowanie pozytywnego wizerunku miasta.

Parametry

autor
Sylwia Dudek-Mańkowska
format
Strony: 254, Format: 240x170x13 mm
wydanie
Rok wydania: 2011, oprawa: broszurowa

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

Wartość konsumencka w kontekście zrównoważonego..
70,91 PLN

Wartość konsumencka w kontekście zrównoważonego..

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Ekonomiczne podstawy funkcjonowania kościołów..
52,66 PLN

Ekonomiczne podstawy funkcjonowania kościołów..

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Transformacja organizacyjna w perspektywie..
72,39 PLN

Transformacja organizacyjna w perspektywie..

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Podstawy makroekonomii w przykładach i zadaniach
32,90 PLN

Podstawy makroekonomii w przykładach i zadaniach

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Podstawy makroekonomii w przykładach i zadaniach
45,82 PLN

Podstawy makroekonomii w przykładach i zadaniach

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Wizerunek Warszawy w działaniach promocyjnych...
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl